UDOSTĘPNIJ

W listopadzie 2018 r. Grupa BMW dostarczyła do klientów na całym świecie 14 767 zelektryfikowanych pojazdów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric. Oznacza to wzrost o 26.1% względem analogicznego miesiąca w roku poprzednim i jednocześnie stanowi historycznie najlepszy wynik bawarskiego koncernu pod względem sprzedaży EV w jednym miesiącu.

W pięć lat po rynkowej premierze cały czas rośnie popularność modelu i3 wśród nabywców. W listopadzie sprzedano 3 468 szt. (+17% r/r). tego całkowicie elektrycznego pojazdu. To drugi najlepszy rezultat w historii po marcu 2018 r. (3 490 szt.). Dodatkowo, BMW odnotowało wzrost zainteresowania swoimi hybrydami typu plug-in. MINI Countryman, BMW serii 2 Active Tourer oraz BMW X1 (dostępne jedynie w Chinach) w wersjach PHEV odpowiadały w listopadzie za ponad 10% łącznej sprzedaży tych trzech modeli. Ponadto, co piąte BMW serii 5 w wersji sedan, które wyjechało z salonu, było wyposażone w napęd hybrydowy typu plug-in.

Łącznie od początku roku Grupa BMW sprzedała 125 365 pojazdów z napędem elektrycznym (+ 39,6% r/r). Docelowo, koncern z Monachium zamierza dostarczyć w tym roku 140 000 samochodów zelektryfikowanych. Według założeń, do końca 2019 r. skumulowana sprzedaż EV Grupy BMW przekroczy pół miliona egzemplarzy.

 

press.bmwgroup.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA