Mimo że nie jest jeszcze fizycznie dostępny w sieci sprzedaży, LEAF drugiej generacji spotkał się na Starym Kontynencie z wyjątkowo ciepłym przyjęciem.
Od czasu europejskiej premiery pojazdu w październiku 2017 r., Nissan otrzymał na nowy model 10 000 zamówień. Dla porównania, po debiucie pierwszej generacji japońskiego EV złożono kilkaset rezerwacji.
Japoński producent zakłada dalszy wzrost popularności nowego LEAFa, po tym jak samochód stanie się dostępny w salonach w lutym 2018 r. i rozpocznie się odpowiednia kampania promocyjna.
Jak powiedział Gareth Dunsmore, dyrektor działu pojazdów elektrycznych w Nissan Europe:
„Jesteśmy zachwyceni zainteresowaniem klientów nowym Nissanem LEAF, potwierdzonym licznymi zamówieniami. Odzwierciedla ono naszą pozycję lidera jako producenta samochodów elektrycznych. Druga odsłona modelu LEAF nie jest jedynie nową generacją elektrycznych pojazdów, ale także ikoną Inteligentnej Mobilności Nissana”.
Produkcja drugiej generacji Nissana LEAFa rozpoczęła się niedawno w fabryce w angielskim Sunderlandzie.
W Polsce ceny pojazdu startują od 139 000 zł.
newsroom.nissan-europe.com, materiały własne