UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Grupa BMW poinformowała, że w 2019 r. na polskim rynku sprzedała łącznie 1 233 samochody elektryczne (BEV) oraz hybrydy typu plug-in (PHEV) marek BMW i MINI. Zeroemisyjny model i3 ponownie został liderem w segmencie BEV (709 rejestracji w 2019 r.). Na taki wynik złożył się m.in. zakup floty tych samochodów przez operatora usług car sharingu innogy GO!. Marka BMW zajęła także wiodącą pozycję w segmencie samochodów hybrydowych typu plug-in, a MINI Cooper SE Countryman ALL4, z wynikiem 197 zarejestrowanych pojazdów, stał się najpopularniejszym modelem w tej kategorii. Drugie miejsce zająło BMW 530e.

W kolejnych latach Grupa BMW zamierza skupić się na rozszerzeniu oferty samochodów zelektryfikowanych. W 2020 r. na rynek trafią całkowicie elektryczne MINI Cooper SE i BMW iX3, zaś w 2021 r. w sprzedaży pojawią się zeroemisyjne BMW i4 i BMW iNext. Według zapowiedzi, model iNEXT zapewni zasięg 600 km na jednym ładowaniu i jako jeden z pierwszych pojazdów na rynku będzie oferował III poziom autonomicznej jazdy. Koncern systematycznie poszerza również liczbę oferowanych hyrbyd typu plug-in. W pierwszym kwartale 2020 r. na rynek trafią modele X1 i X2 w wersjach PHEV. Do 2023 r. w ofercie BMW znajdzie się 25 pojazdów zelektryfikowanych, z czego ponad połowa będzie w pełni elektryczna

Plany Grupy BMW zakładają, że koncern wprowadzi na drogi milion zelektryfikowanych samochodów do 2021 r.

 

press.bmwgroup.com, materiały własna

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

TWITTER

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY