UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

landrover.pl, materiały własne

Oprócz Range Rovera Sport, również Range Rover pojawi się w sprzedaży jako hybryda typu plug-in.

Oba modele zostaną wyposażone w układ napędowy generujący łącznie maksymalnie 404 KM mocy i 640 Nm momentu obrotowego.

Według danych producenta, zużycie paliwa Range Rovera PHEV w cyklu mieszanym NEDC wynosi 2,8 l/100 km, zaś emisja CO2 w cyklu mieszanym NEDC 64 g/km.

Zasięg na napędzie elektrycznym oszacowano na 51 km.

Pojazd został wyposażony w stały napęd na cztery koła. Od 0 do 100 km/h  przyspiesza w 2,8 s i może się maksymalnie rozpędzić do 220 km/h.

Podobnie jak w Range Roverze Sport, kierowcy mogą wybrać jeden z dwóch trybów jazdy: domyślny Parallel Hybrid, łączący napęd benzynowy i elektryczny oraz EV (Electric Vehicle), pozwalający na jazdę z użyciem wyłącznie silnika elektrycznego korzystającego z energii zmagazynowanej w akumulatorze litowo-jonowym o pojemności 13,1 kWh.

Szybkie ładowanie baterii do pełna zajmie 2 godziny i 45 minut, zaś ładowanie za pomocą znajdującego się w wyposażeniu standardowym 10-amperowego przewodu przeznaczonego do użytku domowego – 7 godzin i 30 minut.

Pierwsze dostawy do polskich salonów przewidziano na początek roku 2018.

Jaguar Land Rover poinformował niedawno, że od 2020 r. każdy model koncernu otrzyma napęd elektryczny.

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA