UDOSTĘPNIJ

europe.autonews.com, materiały własne

W wywiadzie udzielonym dla Automotive News, Gareth Dunsmore, dyrektor działu samochodów elektrycznych w Nissan Europe poinformował, że sprzedaż drugiej generacji w pełni elektrycznego modelu LEAF znacznie przerosła oczekiwania.

W ciągu niecałych dwóch miesięcy w Europie sprzedano 3 500 sztuk modelu. Po premierze siedem lat temu, LEAF pierwszej generacji na osiągnięcie podobnego rezultatu potrzebował rok.

Pierwszym europejskim rynkiem, na który trafił nowy model, jest Norwegia. Tamtejsi klienci nabyli ponad 2 000 egzemplarzy elektrycznego Nissana.

2 października LEAF trafił na rynki w Niemczech, Austrii, Francji i Holandii.

Na świecie wpłynęło łącznie ponad 9 000 zamówień na nowy model.

 

 

 

 

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA