UDOSTĘPNIJ

Firmy najbardziej zaangażowane w promocję zrównoważonego transportu w Polsce zostały nagrodzone przez Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych. Nagrody wręczono w trakcie Kongresu MOVE Mobility & Vehicles, odbywającego się w ramach Poznań Motor Show 2019.

Wyróżnienia trafiły do przedsiębiorstw, prowadzących najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe, budujące świadomość społeczną w obszarze EV.

Laureatów wskazali entuzjaści elektromobilności i nowoczesnych technologii, czytelnicy portalu ORPA.PL, którego wydawcą jest Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) oraz respondenci ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego przez agencję SW Research.

Lista nagrodzonych firm

  • BMW Group Polska – marka, która aktywnie i kompleksowo informuje o ofercie i swoich planach w zakresie elektromobilności
  • Toyota Motor Poland Company Limited – marka, która realizuje skuteczne kampanie edukacyjne, podnoszące świadomość społeczną w zakresie niskoemisyjnego transportu
  • Audi Polska – marka aktywna reklamowo w obszarze elektromobilności w Polsce, której kampanie wpływają na rozwój całego rynku
  • Mercedes-Benz Polska – marka, która promuje zrównoważony transport we wszystkich segmentach swojej działalności
  • Innogy Polska – marka, odpowiedzialna społecznie, która transparentnie buduje świadomość społeczną w obszarze elektromobilności wśród klientów i interesariuszy
  • IKEA – marka, kierująca się zrównoważonym rozwojem, która w obrębie swoich partnerów i dostawców, promuje elektromobilność
  • Volkswagen Group Polska – marka, która konsekwentnie i bezkompromisowo uświadamia, że samochody elektryczne to przyszłość motoryzacji
  • Nissan Sales CEE – marka, której podejście do promocji elektromobilności w Polsce jest oryginalne i innowacyjne
  • Solaris Bus & Coach – marka, która informacyjnie i promocyjnie jest aktywna w obszarze ekologicznego transportu zbiorowego w miastach
  • Vozilla – marka, która aktywnie buduje świadomość społeczną i promuje koncepcję nowej mobilności w miastach
  • Renault Polska – marka zaangażowana w promocję car-sharingu pojazdów elektrycznych i ekologicznej mobilności współdzielonej w Polsce
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo – marka, aktywna w obszarze promocji gazomobilności oraz CNG i LNG, jako ekologicznego paliwa w sektorze transportu

Gratulujemy wszystkim laureatom!

Redakcja Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych ORPA.PL

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA