UDOSTĘPNIJ

W lipcu Grupa BMW sprzedała w Stanach Zjednoczonych 1 859 samochodów całkowicie elektrycznych oraz hybryd typu plug-in (marek BMW oraz MINI). Oznacza to spadek o 7,2% w porównaniu do 2 004 EV, które klienci z USA nabyli w analogicznym okresie 2017 r.

Zelektryfikowane samochody odpowiadały w lipcu za 7,1% łącznej sprzedaży Grupy BMW w Stanach Zjednoczonych. Przez pierwsze siedem miesięcy 2018 r. sprzedaż EV BMW oraz MINI w USA okazała się być wyższa o 39.5% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Grupa BMW obecnie oferuje w Stanach Zjednoczonych siedem zelektryfikowanych modeli: całkowicie elektryczne i3, a także hybrydy plug-in: i8, 330e, 530e, 740e, X5 xDrive 40e oraz MINI Coopera S E Countryman ALL4 .

W lipcu sprzedaż i3 spadła o 23% r/r – z 601 do 464 szt. W odniesieniu do okresu styczeń-lipiec wzrosła natomiast o 10,4% r/r – z 3 593 do 3 968 szt. Coraz większą popularnością w USA cieszy się natomiast hybrydowe i8. W lipcu 2018 r. klienci w USA nabyli 72 szt. tego modelu, co oznacza wzrost o 31% r/r. W okresie pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku wyniki sprzedaży i8 poprawiły się o 29,5% r/r. Klientów znalazło 356 szt. pojazdu (w porównaniu do 275 szt. w 2017 r.).

 

bmwusanews.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA