UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Koreański producent poinformował o uruchomieniu Charge myHyundai – usługi ładowania, która oferuje klientom samochodów elektrycznych marki (BEV) i hybrydowych typu plug-in (PHEV) dostęp do największej sieci ładowania w Polsce i Europie (600 punktów ładowania w Polsce i 280 000 w 29 krajach Europy) oraz możliwość skorzystania z procedury – jedna karta, jedna aplikacja i jedna miesięczna faktura. Usługa oferuje przejrzyste taryfy dla Klientów, dostosowane do ich indywidualnych preferencji dotyczących ładowania.

Trzy taryfy

Charge myHyundai oferuje użytkownikom zelektryfikowanych modeli Hyundai dostęp do ponad 600 punktów ładowania w Polsce i 280 000 w 29 krajach Europy. Klienci będą mogli wybrać jedną z trzech elastycznych taryf i korzystać z punktów ładowania większości głównych operatorów, za pośrednictwem jednej platformy, dzięki której ładowanie będzie prostsze i wygodniejsze.

Aplikację Charge myHyundai można pobrać na urządzenia z zainstalowanym systemem iOS lub Android. Aplikacja umożliwia inteligentne planowanie trasy, aby pomóc użytkownikom łatwo znaleźć stacje ładowania w miejscu docelowym lub na każdym etapie pokonywanej trasy. Użytkownicy mają dostęp do informacji o cenach w punktach ładowania oraz otrzymują pełną przejrzystość cenową usługi.

Dostęp jedną kartą

Klienci Charge myHyundai mogą również uzyskać dostęp do sieci ładowania za pomocą jednej karty. Po rejestracji właściciele otrzymują kartę, którą mogą wykorzystać do uruchomienia procesu ładowania. W przypadku niektórych punktów, ładowanie można rozpocząć bezpośrednio z poziomu aplikacji. Aplikacja zawiera wszystkie istotne informacje, w tym mapę sieci ładowania, dostępne taryfy oraz panel do zarządzania kontem Charge myHyundai. Narzędzie oferuje użytkownikowi łatwy dostęp, przejrzystą funkcję płatności oraz jeden miesięczny rachunek – zamiast kilku pojedynczych rachunków od wielu dostawców.

Zdalne sterowanie

Charge myHyundai można również używać w połączeniu z usługą Bluelink. System łączy kierowców z samochodami za pośrednictwem smartfonów z zainstalowaną aplikacją Bluelink, która zwiększa Klientom komfort codziennego użytkowania ich Hyundaia oraz sprawia, że ​​pokonywanie kolejnych kilometrów jest jeszcze bardziej wygodne i bezpieczniejsze. W przypadku właścicieli samochodów elektrycznych, jednoczesne działanie obu usług obejmuje możliwość zdalnego ładowania pojazdów, sprawdzenia stanu akumulatora, ustawienia harmonogramu ładowania oraz uruchomienia klimatyzacji samochodu przed wyruszeniem w podróż w celu ogrzania lub schłodzenia wnętrza.

IONIQ 5 w IONITY

Klienci użytkujący na co dzień modele Hyundaia w ramach usługi Charge myHyundai otrzymają dodatkowo dostęp do wiodącej w Europie sieci ładowarek o dużej mocy – IONITY. Od niedawna również w Polsce Klienci mogą skorzystać z ultraszybkich ładowarek o mocy 350kW sieci IONITY. Model IONIQ 5 jako jeden z nielicznych oferuje możliwość ładowania 800 V wraz z ładowaniem 400 V bez potrzeby stosowania dodatkowych komponentów lub adapterów. Dzięki ładowarce 350 kW, IONIQ 5 może być naładowany od 10 procent do 80 procent w zaledwie 18 minut. 5 minut ładowania wystarczajączy na przejechanie 100 km.

Voucher na zachętę

Dla Klientów, którzy zdecydują się na zakup wybranych modeli K Electric z roku produkcji 2020, producent przygotował specjalną promocję. Każdy Klient, który nabędzie samochód objęty promocją na określonych zasadach, otrzyma bezpłatnie voucher w wysokości 2 000 zł do wykorzystania na stacjach ładowania objętych usługą Charge myHyundai na terenie całej Europy.

Źródło: na podstawie hyundai.news

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY