UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Z danych PZPM wynika, że Toyota w 2017 r. uplasowała się na pierwszym miejscu zestawienia marek nowych samochodów najchętniej wybieranych przez klientów indywidualnych w Polsce. Zarejestrowali oni 18 889 samochodów japońskiego producenta, tj. o 21% więcej niż w roku poprzednim. Pod względem liczby wszystkich rejestracji, Toyota pobiła kolejny rekord z wynikiem 50 714 samochodów (wzrost o 24% r/r).

Rynkowy udział japońskiego koncernu wyniósł w Polsce 10,5% (9,8 % w 2016 r.).

Toyota sprzedała łącznie 14 196 hybryd, co oznacza wzrost o 70% w porównaniu do 2016 r. Pojazdy z napędem hybrydowym stanowią 27% całkowitej liczby rejestracji marki.

Najczęściej kupowaną hybrydą w Polsce jest crossover C-HR Hybrid (na zdjęciu, 4 283 szt.), drugie miejsce zajmuje kompaktowy Auris Hybrid (4 155 szt.), zaś trzecie – SUV RAV4 Hybrid (3 047 szt.).

 

toyotanews.pl, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

TWITTER

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY