UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

GARO Polska, szczeciński oddział szwedzkiej Grupy GARO, czołowego światowego producenta i dostawcy m.in. stacji ładowania samochodów elektrycznych (EV) i hybrydowych (PHEV) zamierza w segmencie E-mobility zwiększyć w 2021 r. obrót o 30 procent w stosunku do osiągniętego w roku ubiegłym. Spółka w Polsce produkuje stacje ładowania w fabryce zlokalizowanej na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinie w której zatrudnienie znalazło ponad 120 osób.

Segment E-mobility – który rozwija się bardzo dynamicznie – jest jednym z głównych segmentów naszej działalności, stąd też optymistyczne prognozy co do wzrostu obrotu na ten rok. W październiku zeszłego roku dostarczyliśmy w ramach Grupy Garo 100-tysięczną stację ładowania, a Garo Polska wyprodukowała w tym czasie 50-tysięczną stację wallbox – powiedział Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych Marek Samborski, Prezes GARO Polska.

Od listopada 2019r. do listopada 2020r., firma ze Szczecina wyprodukowała ponad 30 tys. stacji typu wallbox, a w październiku 2020 zakład produkcyjny osiągnął moce przerobowe na poziomie 2 tys. stacji ładowania tygodniowo.

Jeśli chodzi o nowości produktowe, to w Nowy Rok wchodzimy ze swoją własną stacją DC (ALTHEA) oraz podwójnym wallboxem (TWIN).  W ofercie pozostają dobrze już znane: pojedynczy wallbox GLB oraz podwójna, wolnostojąca stacja LS-4. Ponadto, przygotowujemy coś nowego z obszaru najmniejszych rozwiązań, ale na tym etapie nie mogę jeszcze ujawnić szczegółów – dodał Krzysztof Zamożny, Head of Sales E-mobility Poland.

Oprócz stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych w fabryce Garo Polska produkowane są m.in. stacje do ogrzewania postojowego oraz panele dystrybucyjne energii elektrycznej.

 

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

TWITTER

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY