UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Grupy BMW w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w zeszłym miesiącu poziom 2 046 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 26,9% w porównaniu do analogicznego okresu w 2017 r. W maju ubiegłego roku amerykańscy klienci nabyli 1 612 szt. EV bawarskiego koncernu.

W stosunku do kwietnia, sprzedaż zelektryfikowanych modeli marek BMW oraz MINI zwiększyła się natomiast o 3,7%. W konsekwencji, w maju 2018 r. EV odpowiadały za 6,6% sprzedaży Grupy BMW w Stanach Zjednoczonych. Koncern z Monachium oferuje obecnie na tamtejszym rynku 7 modeli z napędem elektrycznym: i3, i8, 330e, 530e, 740e, X5 xDrive 40e oraz MINI  Countryman plug-in-hybrid (na zdjęciu).

W ubiegłym miesiącu Grupa BMW sprzedała łącznie w USA 30 888 pojazdów, co wiąże się ze wzrostem na poziomie 3,3% w porównaniu do maja 2017 r. (29 881 szt.).

BMW wprowadza obecnie na  światowe rynki system indukcyjnego ładowania EV. Technologia jest kompatybilna z hybrydowym modelem 530e. System umożliwia bezprzewodowe ładowanie pojazdu z mocą do 3,2 kW. Indukcyjne ładowanie baterii o pojemności 9,2 kWh zajmuje ok. 3,5 godziny. Efektywność nowego systemu wynosi 85% – jedynie o 7% mniej niż w przypadku konwencjonalnego ładowania przewodowego.

 

press.bmwgroup.com, materiały własne

 

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

TWITTER

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY