UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Ford rozszerzył gamę Mustanga Mach-E w Chinach o nowy wariant, który kwalifikuje się tam do rządowej dotacji. Nowy Mustang Mach-E w edycji SE z napędem na tylne koła i dużą baterią jest dostępny od 282 tys. juanów po dotacjach (równowartość około 36,9 tys. euro). Auto będzie miało większy zasięg od standardowego modelu aż o 105 km. Wcześniej w ramach dotacji dostępny był tylko model z małą baterią.

Dla Forda to piąty wariant tego samochodu elektrycznego oferowany w Chinach. Już od kwietnia można składać zamówienia na cztery wersje Mustanga Mach-E: standardowy Range RWD, Extended Range RWD, Extended Range AWD i GT First Edition. Jednak tylko model z małym akumulatorem i napędem na tylne koła kwalifikował się wcześniej do dotacji – z ceną podstawową 265 tys. juanów (33,9 tys. euro). Limitu nie spełniał nawet Extended Range RWD, ponieważ był w Chinach oferowany tylko w wersji premium. Przypomnijmy, że obecnie w Chinach dotowane są tylko pojazdy kosztujące mniej niż 300 tys. juanów.

Podwójne szyby wyleciały

Obecnie w limicie dotacji dostępny jest więc także Mustang Mach-E w edycji SE, który kosztuje 282 tys. juanów (36, 9 tys. euro). Według portalu Electrek.co, nowa wersja SE ma mieć zasięg 575 km (to aż o 105 km więcej niż w modelu standardowym). Sam Ford podaje jeszcze większy zasięg: 619 kilometrów. Podane przez Forda 619 kilometrów zostały określone w nowym chińskim cyklu testowym CLTC, (metoda pomiaru 575 kilometrów nie została podana).

Chiński model SE to pomniejszona wersja chińskiego modelu z dużą baterią. Według Electrek.co zrezygnowano z takich elementów, jak podwójne szyby dźwiękochłonne, które są dostępne w droższej wersji premium.

Mustang Mach-E

Ameryka i Europa na bateriach z Wrocławia

Podczas gdy Mustang Mach-E dla Ameryki Północnej i Europy jest produkowany w Meksyku (z ogniwami akumulatorowymi z wrocławskiej fabryki LG Energy Solution w Polsce), E-SUV dla Chin jest produkowany lokalnie przez Forda we współpracy z partnerem joint venture Changan. Ford nie sprecyzował jednak, od którego dostawcy pochodzą ogniwa produkowanego w Chinach Mustanga Mach-E.

Źródło: media.ford.com, electrive.com

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA

PARTNERZY