UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

W sierpniu Grupa BMW dostarczyła do klientów 11 669 pojazdów z napędem elektrycznym, co oznacza wzrost o 62,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r. Łącznie, od początku bieżącego roku, skumulowana liczba dostaw modeli zelektryfikowanych bawarskiego producenta wyniosła 82 977 (wzrost o 43,3% r/r).

W sierpniu światowa sprzedać pojazdów BMW i  zwiększyła się o 30.0% r/r, BMW iPerformance o 77.2% r/r, zaś MINI Electric o 51.4% r/r. Wzrasta również udział pojazdów zelektryfikowanych w łącznej sprzedaży koncernu z Monachium. W ubiegłym miesiącu wyniósł prawie 7% w porównaniu do nieco ponad 4% odnotowanych w sierpniu 2017 r.

Jak powiedział Pieter Nota, członek zarządu Grupy BMW, odpowiedzialny za sprzedaż oraz markę BMW:
„Te wyniki oznaczają, że jesteśmy na dobrej drodze by osiągnąć nasz cel, jakim jest dostarczenie 140 tys. zelektryfikowanych pojazdów, zaś popyt ze strony klientów nieustannie rośnie. W Norwegii uruchomiliśmy właśnie realizowany poprzez aplikację , pilotażowy projekt przedsprzedaży BMW iX3, którego produkcja rozpocznie się w 2020 r. W ciągu mniej niż dwóch tygodni, zarejestrowało się około 1 tys. Norwegów wpłacając depozyt w wysokości 1,6 tys. euro na pierwszy w historii, całkowicie elektryczny model podstawowy BMW”.

 

press.bmwgroup.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA