UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

KIA poinformowała, że przez pierwsze dziewięć miesięcy 2018 r. popyt na pojazdy hybrydowe i elektryczne marki w Europie wzrósł o 42,5% r/r. Z europejskich salonów wyjechały 34 036 egzemplarze  modelu Niro w „klasycznej” odmianie hybrydowej oraz w wersji hybrydowej typu plug-in. Oznacza to wzrost o 37,9% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r. KIA ujawniła ponadto, że całkowicie elektryczny Soul EV również cieszy się dużą popularnością i ma za sobą najlepsze dziewięć miesięcy w historii. W okresie od początku stycznia do końca września 2018 r. do klientów dostarczono 4 936 szt. tego modelu (o 29,3% więcej niż w 2017 r.).

KIA Motors sprzedała łącznie na Starym Kontynencie 43 099 samochodów zelektryfikowanych (hybrydowych i elektrycznych). Oferta koreańskiego producenta obejmuje również hybrydową Optimę Plug-in w wersjach sedan i kombi oraz hybrydową odmianę „EcoDynamics+” modelu Sportage. KIA informuje, że samochody zelektryfikowane odpowiadają za 11,2% wszystkich pojazdów sprzedawanych przez markę w Europie.

Emilio Herrera, dyrektor ds. operacyjnych w KIA Motors Europe, powiedział:
„Rozbudowana oferta samochodów hybrydowych i elektrycznych marki KIA  podoba się europejskim nabywcom, którzy doceniają ich jakość, wszechstronność i wydajność. Szczególnie popularne wśród europejskich kierowców jest Niro, które szybko weszło do grona naszych najlepiej sprzedających się modeli. Jesteśmy pewni, że pojawienie się już wkrótce w salonach elektrycznego e-Niro przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży”.

Całkowicie elektryczny crossover e-Niro wejdzie do oferty marki KIA w Europie pod koniec 2018 r. Samochód zapewni zasięg do 485 km na jednym ładowaniu.

 

press.kia.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Zobacz również:

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA