Z danych PZPM wynika, że Toyota w 2017 r. uplasowała się na pierwszym miejscu zestawienia marek nowych samochodów najchętniej wybieranych przez klientów indywidualnych w Polsce. Zarejestrowali oni 18 889 samochodów japońskiego producenta, tj. o 21% więcej niż w roku poprzednim. Pod względem liczby wszystkich rejestracji, Toyota pobiła kolejny rekord z wynikiem 50 714 samochodów (wzrost o 24% r/r).
Rynkowy udział japońskiego koncernu wyniósł w Polsce 10,5% (9,8 % w 2016 r.).
Toyota sprzedała łącznie 14 196 hybryd, co oznacza wzrost o 70% w porównaniu do 2016 r. Pojazdy z napędem hybrydowym stanowią 27% całkowitej liczby rejestracji marki.
Najczęściej kupowaną hybrydą w Polsce jest crossover C-HR Hybrid (na zdjęciu, 4 283 szt.), drugie miejsce zajmuje kompaktowy Auris Hybrid (4 155 szt.), zaś trzecie – SUV RAV4 Hybrid (3 047 szt.).
toyotanews.pl, materiały własne