Design wnętrza butikowego salonu Volkswagen Home (działa od 2017r., wtedy był to pierwszy concept store marki na świecie), zmieniony po trwającej kilka tygodni przebudowie nawiązuje do ducha elektromobilności. Marka w obiekcie oferuje fachowe doradztwo przy zakupie samochodu typu BEV lub PHEV. Producent podkreśla, że zwolennicy bezemisyjnego lub niskoemisyjnego transportu, którzy odwiedzą punkt na warszawskiej Woli, będą mieli możliwość m.in. zdobycia wszelkich informacji na temat elektromobilności oraz odbycia jazd testowych na dogodnych warunkach również po zapadnięciu zmroku.
Większa indywidualizacja
Głównym celem powstania Volkswagen Home było stworzenie miejsca, w którym najnowsze modele marki byłyby prezentowane inaczej niż w typowych salonach. – Zmienia się podejście klientów do motoryzacji. Wymagają oni większej indywidualizacji, większej elastyczności co do terminów jazd testowych. Dlatego w Volkswagen Home ID.3 i ID.4 są dla nich dostępne również wieczorami. Dzięki temu można doświadczyć znakomitej jakości oświetlenia zarówno drogi, jak i wnętrza oraz przekonać się, jak intuicyjnym rozwiązaniem jest np. funkcja ID.Light – mówi Tomasz Piasny, dyrektor działu rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen.
Miejsce wymiany myśli
W butikowym salonie Volkswagena, mieszczącym się na warszawskiej Woli przy ul. Karolikowej 30 w minionych tygodniach doszło do wielu wizualnych zmian, związanych m.in. z wydzieleniem specjalnej strefy ekspozycyjnej dla samochodów elektrycznych. Volkswagen Home na przestrzeni ostatnich lat był miejscem wielu kameralnych wydarzeń (w tym prezentacji dziennikarskich i paneli dyskusyjnych), co podkreśla charakter tego miejsca: to nie tylko salon samochodowy, a miejsce wielowątkowych rozmów na temat motoryzacji.
O przewadze Volkswagen Home stanowią także eksperci, oferujący profesjonalną pomoc w wyborze samochodu. – Załoga Volkswagen Home to topowi fachowcy – każdy z nich dysponuje szeroką wiedzą nie tylko na temat naszych produktów, ale i wielu zagadnień związanych z elektromobilnością. To dla nas niezwykle ważne, aby oferować naszym klientom nie tylko pomoc przy wyborze wymarzonego auta, ale i odpowiedzieć na pytania związane z jego użytkowaniem – zaznacza Julita Wieczorek, kierownik ds. customer journey w marce Volkswagen.
Źródło: na podstawie Volkswagen