Bank BGŻ BNP Paribas rozbudował swoją flotę o 30 egzemplarzy hybrydowej Toyoty Yaris. Liczba samochodów Toyoty użytkowanych przez pracowników banku wzrosła tym samym do ponad 500 egzemplarzy. 60 pojazdów z tej liczby stanowią hybrydy. Samochody dla BGŻ BNP Paribas dostarczył salon Toyota ANWA Kraków. Hybrydowe Yarisy z pierwszej transzy są użytkowane przez pracowników banku BGŻ BNP Paribas od ponad pół roku.
„Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej puli samochodów hybrydowych z dwóch ważnych dla nas powodów. Po pierwsze, otrzymaliśmy bardzo dużo pozytywnych informacji zwrotnych od użytkowników hybryd, które wydawaliśmy na początku roku. Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim absolutną ciszę podczas jazdy w korku, dynamiczne przyspieszenie samochodu oraz komfort jazdy z automatyczną skrzynią biegów” – zapewnił Marek Andruchów, Kierownik Zespołu Administracji Banku BGŻ BNP Paribas. – „Drugi powód wyboru hybrydowych Yarisów jest taki, że założenia, które przyjęliśmy podczas obliczania emisji dwutlenku węgla dla pierwszej partii hybryd, okazały się słuszne. Te samochody faktycznie spalają mniej paliwa, a co za tym idzie, emitują mniej dwutlenku węgla do środowiska. Zauważyliśmy także, że użytkownicy, którzy przesiedli się na samochody hybrydowe, zaczęli dostrzegać, ile hałasu powodują samochody z konwencjonalnymi silnikami i jak dużo spalin emitują”.
Toyota Yaris Hybrid to najmniejszy samochód spalinowo-elektryczny na rynku i jednocześnie najpopularniejsza hybryda w Europie.
„Toyota Yaris to nasz najważniejszy model dla biznesu, który cieszy się ogromną popularnością wśród managerów flotowych. Atutem tego auta jest półelektryczny napęd hybrydowy – to jedyny taki model w segmencie B. Coraz większe zainteresowanie firm samochodami hybrydowymi Toyoty przekłada się na kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży tych aut. Obecnie hybrydy stanowią już 27% całkowitej sprzedaży Toyoty w naszym kraju. W przypadku niektórych modeli takich jak crossover Toyota C-HR, wersja hybrydowa stanowi ponad ¾ wszystkich sprzedanych egzemplarzy” – podsumował Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager Toyota Motor Poland.
toyotanews.eu, materiały własne