GreenWay Polska podjęła współpracę z grupą Renault Polska. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, obok Nissana i BMW, to już trzecia marka z branży motoryzacyjnej, która nawiązała współpracę z GreenWay na rzecz rozwoju elektromobilności w Polsce.
W rezultacie porozumienia, nowi właściciele pojazdów elektrycznych marki Renault otrzymają kartę GreenWay z pakietem bezpłatnego ładowania ważnym przez 3 lata. Ponadto, zostanie im udostępnione wsparcie zarówno w zakresie użytkowania zeroemisyjnych samochodów, jak i ich efektywnego ładowania. Kierowcy dowiedzą się także, jak korzystać z ładowania zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy.
Rafał Czyżewski, prezes GreenWay Polska, powiedział:
„Projekt wpisuje się w realizowaną przez nas strategię rozwoju elektromobilności w Polsce. Oprócz tego, że chcemy promować samochody elektryczne jako realną alternatywę dla spalinowych i umożliwić przemieszczanie się nimi nawet na długie dystanse, przyświeca nam też cel ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza oraz dążenie do obniżenia poziomu hałasu, przede wszystkim w miastach. Stawiamy na współpracę z producentami samochodów, które pomagają chronić środowisko i wpływają na poprawę warunków życia Polaków, a jednocześnie wspomagają rozwój innowacyjnych technologii.
Edyta Szczęśniak, manager PR i marketingu GreenWay Polska, poinformowała:
„Karty dostępowe GreenWay będą dystrybuowane przez sieć autoryzowanych partnerów Renault do nabywców elektrycznych modeli Renault (Renault Zoe, Renault Kangoo Z.E.). Karty będą przedpłacone kwotą 3 tys. złotych, co oznacza, że kierowca korzystający z naszej sieci przejedzie bezpłatnie około 15 tys. kilometrów. Oferta jest finansowana wspólnie przez Renault i GreenWay”.
Partnerzy mają na celu rozwój elektromobilności w Polsce. Obecna oferta może być wstępem do rozszerzenia współpracy w przyszłości.
Andrzej Gemra, zastępca dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów, stwierdził:
„Elektryczne Renault są bardzo popularne na zachodzie Europy, ale w Polsce jeździ ich stosunkowo mało. Chcemy spopularyzować te bardzo ekonomiczne modele samochodów elektrycznych także na polskim rynku. Współpraca z GreenWay może znacząco się do tego przyczynić. Zdajemy sobie sprawę z tego, że osoby posiadające samochód elektryczny lub planujące jego zakup w naszym kraju częściej muszą pokonać więcej barier, niż kierowcy na Zachodzie”.
Do 2020 r. GreenWay Polska zamierza łącznie zainstalować w Polsce blisko 200 punktów ładowania pojazdów elektrycznych.
greenwaypolska.pl, materiały własne