UDOSTĘPNIJ

GreenWay Polska i Mazda Motor Poland podejmują współpracę w zakresie sprzedaży, instalacji
i zarządzania stacjami ładowania samochodów elektrycznych. Urządzenia GreenWay będą dostarczane klientom Mazdy decydującym się na zakup EV. Pojawią się także w placówkach sieci dealerskiej i w warszawskiej centrali Mazdy. Obsługą i zarządzaniem wszystkich ładowarek zajmie się GreenWay w ramach swojej oferty dla biznesu, GreenWay Opero.

W ramach umowy o współpracy, podpisanej w lutym pomiędzy obiema firmami, w ciągu dwóch lat przy salonach Mazdy w Polsce pojawią się w punkty ładowania zarządzane przez GWP. Oprócz dostarczenia ładowarek i ich instalacji, GreenWay zajmie się także niezbędnymi dla takich urządzeń uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego.

Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska, powiedział:
„Współpraca z dealerami samochodowymi jest naturalnym kierunkiem rozwoju naszej oferty dla biznesu. Dealerzy potrzebują stacji ładowania jeśli oferują modele elektryczne, jednak instalacja, obsługa techniczna i zarządzanie ładowarkami może być dla nich utrudnieniem. Nie jest to podstawowa ich działalność, wiąże się także z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich oraz inwestowaniem w niezbędne narzędzia. Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając obsługę tych procesów i wspierając naszych klientów w pełnieniu obowiązków operatorów stacji ładowania”.

Ładowarki przy autoryzowanych salonach dealerskich Mazdy mają służyć ładowaniu samochodów demonstracyjnych, pojazdów znajdujących się w serwisie oraz należących do klientów, jak również innych EV (część stacji będzie ogólnodostępna).

Współpraca z GWP obejmie także zakup przez Mazdę urządzeń domowych, przeznaczonych dla właścicieli nowo zakupionych samochodów elektrycznych japońskiego producenta. Ładowarki zostaną przekazywane klientom wraz z zakupem Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition. W razie potrzeby, w ramach dodatkowo płatnej usługi, GreenWay – po sprawdzeniu technicznych możliwości instalacji – zainstaluje urządzenia w domach klientów.

Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales and Customer Experience w Mazda Motor Poland, stwierdził:
„Cieszymy się, że nasze pierwsze kroki przy wprowadzaniu elektrycznej Mazdy MX-30 będziemy stawiać z partnerem, który ma w Polsce największe doświadczenie w zakresie instalacji i obsługi stacji ładowania. Nasza sieć dealerska zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w motoryzacji, a elektromobilność wymaga też zmiany przyzwyczajeń i dotychczasowych zachowań klienta. Posiadanie domowego wallboxa jest, według nas, warunkiem koniecznym do osiągnięcia pełnej satysfakcji z korzystania z samochodu elektrycznego na co dzień”.

 

greenwaypolska.pl, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA