49% nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest pod ochroną assistance firmy ARC Europe Polska (dawniej Starter24), wynika z raportu Samar. Co więcej, 7 na 10 najpopularniejszych marek elektryków sprzedawanych w Europie jest obsługiwanych przez Grupę ARC Europe. Firma współpracuje z najważniejszymi producentami samochodów elektrycznych na Starym Kontynencie i konsekwentnie wdraża strategię i standardy obsługi assistance pojazdów elektrycznych – wszystko na bazie doświadczeń całej Grupy.
Według ostatniego raportu Samar za I półrocze br., 49% nowych samochodów elektrycznych sprzedawanych w Polsce (BEV, PHEV) jest w portfelu ARC Europe Polska (wcześniej pod marką Starter24). Dla samochodów czysto elektrycznych udział ten sięga 60%. Firma obsługuje m.in. takich producentów jak: Grupa Volkswagen, Groupe Renault, PSA Groupe i Ford. Również w rankingach najczęściej sprzedawanych modeli samochodów elektrycznych w Europie, 7 na 10 najpopularniejszych marek jest pod ochroną sieci ARC Europe. Należą do nich m.in. Renault Zoe, VW ID.3 i ID.4 czy Peugeot e-208.
Dotrzymać kroku klientom
– Cieszy nasz duże zainteresowanie i popularność samochodów elektrycznych ofertowanych przez naszych kluczowych Klientów. Od wielu lat wspieramy ich w zakresie obsługi posprzedażowej w Europie i w Polsce. Od samego początku jesteśmy też zaangażowani w obsługę segmentu pojazdów EV. Musimy nie tylko dotrzymać kroku naszym Klientom, ale oferować nowe rozwiązania dedykowane kierowcy, obsłudze pojazdu oraz zapewnieniu nowej mobilności – mówi Waldemar Kułagowski, Dyrektor Sprzedaży ARC Europe Polska.
Grupa ARC Europe od kilku lat wdraża strategię EV i własny ogólnoeuropejski ekosystem assistance dla pojazdów elektrycznych. Jego strategicznymi elementami są: wsparcie e-kierowcy, assistance samochodów EV (naprawa zdalna i na drodze, holowanie, zapewnienie mobilności, a w przyszłości zdalna diagnostyka i zapobieganie awariom), własny system szkoleń i certyfikacji pracowników pomocy drogowej oraz assistance stacji ładowania.
Lider zmian
– Branża assistance musi dostosować się do zmian na rynku motoryzacyjnym po to, aby zapewnić kierowcom bezpieczne i wygodne korzystanie z aut elektrycznych oraz minimalizować koszty obsługi assistance producentów, firm ubezpieczeniowych czy leasingowych. To wyzwanie, któremu podołają tylko najlepiej przygotowani dostawcy usług. Mamy jasną wizję i cel bycia liderem zmian na rynku assistance w Polsce z wykorzystaniem nowych technologii, innowacji oraz kompetencji naszej Grupy
w zakresie elektromobilności – dodaje Waldemar Kułagowski.
Źródło: na podstawie ARC Europe Polska