autocar.co.uk, materiały własne
Według informacji brytyjskiego Autocar, druga generacja Range Rover Evoque w wersji plug-in hybrid zostanie wyposażona w nowy, trzycylindrowy silnik benzynowy.
Napęd zelektryfikowanego SUVa zapewni zredukowany poziom szkodliwych emisji oraz poprawione osiągi.
Zainstalowany w seryjnym modelu zestaw baterii litowo-jonowych będzie zasilany nową instalacją o napięciu 48 V, wykorzystaną wcześniej w koncepcyjnym, hybrydowym Evoque z 2015 r.
Data rynkowej premiery Range Rovera Evoque PHEV nie została oficjalnie ujawniona. Wg źródeł Autocar, nastąpi w 2019 r.
Ponadto w ofercie Land Rovera pojawią się modele Range Rover Sport i Range Rover w odmianach plug-in hybrid. Zamiast silników diesla wykorzystywanych w ostatnio oferowanych, niedostepnych już na polskim rynku, hybrydowych wersjach tych modeli, odmiany typu plug-in zostaną wyposażone w silniki benzynowe.
Od 2020 r. każdy nowy model w ofercie koncernu Jaguar Land Rover będzie dostępny z napędem elektrycznym.