Październikowe dostawy pojazdów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric wyniosły łącznie 13 016 sztuk na całym świecie, co oznacza wzrost o 38.4% w porównaniu do tego samego okresu w roku poprzednim. Od początku 2018 r. Grupa BMW sprzedała w sumie 110 560 EV (wzrost o 41.6% r/r). Udział pojazdów z napędem elektrycznym w sprzedaży koncernu cały czas rośnie: w październiku, za 18.4% dostaw BMW serii 5 w odmianie sedan oraz za 23.1% dostaw BMW serii 2 Active Tourer odpowiadały warianty hybrydowe typu plug-in.
Z kolei popularność całkowicie elektrycznego BMW i3 wśród klientów wzrosła w październiku o 10,8%. Dostarczono 3 158 szt. tego zeroemisyjnego modelu. BMW AG spodziewa się zrealizowania swojego celu, jakim jest sprzedaż 140 000 EV w 2018 r. Według planów, do końca 2019 r. skumulowana sprzedaż pojazdów z napędem elektrycznym Grupy przekroczy 500 000. W 2025 r. firma z Monachium zamierza posiadać w ofercie co najmniej 25 zelektryfikowanych modeli, z których 12 będzie całkowicie elektryczne.
BMW poinformowało także, że pod koniec listopada podczas Los Angeles Auto Show odbędzie się publiczna premiera zeroemisyjnego modelu iNEXT Vision Vehicle.
press.bmwgroup.com, materiały własne