UDOSTĘPNIJ

Październikowe dostawy pojazdów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric wyniosły łącznie 13 016 sztuk na całym świecie, co oznacza wzrost o 38.4% w porównaniu do tego samego okresu w roku poprzednim. Od początku 2018 r.  Grupa BMW sprzedała w sumie 110 560 EV (wzrost o 41.6% r/r). Udział pojazdów z napędem elektrycznym w sprzedaży koncernu cały czas rośnie: w październiku, za 18.4% dostaw BMW serii 5 w odmianie sedan oraz za 23.1% dostaw BMW serii 2 Active Tourer odpowiadały warianty hybrydowe typu plug-in.

Z kolei popularność całkowicie elektrycznego BMW i3 wśród klientów wzrosła w październiku o 10,8%. Dostarczono 3 158 szt. tego zeroemisyjnego modelu. BMW AG spodziewa się zrealizowania swojego celu, jakim jest sprzedaż 140 000 EV w 2018 r. Według planów, do końca 2019 r. skumulowana sprzedaż pojazdów z napędem elektrycznym Grupy przekroczy 500 000. W 2025 r. firma z Monachium zamierza posiadać w ofercie co najmniej 25 zelektryfikowanych modeli, z których 12 będzie całkowicie elektryczne.

BMW poinformowało także, że pod koniec listopada podczas Los Angeles Auto Show odbędzie się publiczna premiera zeroemisyjnego modelu  iNEXT Vision Vehicle.

 

press.bmwgroup.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA