Skumulowana sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce, która rozpoczęła się w 2004 r., wynosi obecnie 40 098 samochodów i stale wzrasta. Ostatnie 10 000 pojazdów hybrydowych japońskiej marki opuściło polskie salony w ciągu ostatnich 9 miesięcy. Z kolei od stycznia do połowy lipca sprzedaż hybryd Toyoty wyniosła 8 380 egzemplarzy.
Koncern oferuje na polskim rynku 7 modeli z napędem elektryczno-spalinowym. Należą do nich miejski Yaris Hybrid, kompaktowy Auris Hybrid, średniej wielkości liftback Prius oraz ładowany z zewnętrznej sieci Prius Plug-in Hybrid, a także 7-miejscowy minivan Prius+, crossover Toyota C-HR Hybrid i SUV RAV4 Hybrid. W 2019 roku gamę uzupełni sedan segmentu E – Toyota Camry Hybrid.
W 2018 roku najpopularniejszym modelem hybrydowym Toyoty w Polsce jest Toyota C-HR Hybrid (2 530 egz.). Z kolei najwyższą łączną sprzedaż na naszym rynku uzyskał elektryczno-spalinowy Auris (15 500 egz.).
Hybrydy stanowią obecnie 27% całkowitej sprzedaży Toyoty w Polsce.toyotanews.eu, materiały własne