UDOSTĘPNIJ

W pierwszej połowie 2018 r. nowy Nissan LEAF uzyskał pozycję europejskiego lidera sprzedaży w segmencie samochodów elektrycznych. W okresie od stycznia od czerwca na Starym Kontynencie zarejestrowano ponad 18 tys. egzemplarzy tego modelu.  Od momentu rozpoczęcia sprzedaży elektrycznego Nissana w październiku 2017 r. europejscy klienci zamówili ponad 37 tys. sztuk pojazdu.

Obecnie samochód jest dostępny w odmianie z bateriami litowo-jonowymi o pojemności 40 kWh, zapewniających zasięg 270 km na jednym ładowaniu (wg cyklu WLTP). Na przełomie 2018 i 2019 r. oferta Nissana poszerzy się o odmianę E-Plus, wyposażoną w akumulatory o pojemności 60 kWh, dysponującą wyższą mocą (200 KM) i zasięgiem przekraczającym 320 km.

31 lipca w Japonii do sprzedaży wejdzie usportowiony LEAF NISMO. Samochód otrzyma nowy pakiet stylistyczny, 18 calowe felgi, zmiany obejmą również zawieszenie i elektronikę.

Od 2010 r. na całym świecie sprzedano ponad 340 tys. egzemplarzy obu generacji Nissana LEAFa. Według danych z początku czerwca, klienci w Europie nabyli ponad 100 tys. szt. pojazdu.

Do 2022 r. Nissan zamierza sprzedawać milion zelektryfikowanych pojazdów rocznie.

 

newsroom.nissan-europe.com, materiały własne

UDOSTĘPNIJ

Zobacz również:

PARTNERZY

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera! Bądź na bieżąco z nowościami z rynku paliw alternatywnych

FACEBOOK

POLECANE

ŚLEDŹ NAS NA