W czerwcu bieżącego roku Grupa BMW sprzedała w Stanach Zjednoczonych 2 253 egzemplarze modeli całkowicie elektrycznych oraz hybryd typu plug-in. To o 20,2% więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r. (1 874 szt.).
Popularność EV Grupy BMW w Stanach Zjednoczonych wzrosła również (o 10,1%) w stosunku do maja 2018 r., gdy sprzedano 2 046 samochodów zelektryfikowanych bawarskiego koncernu. Samochody całkowicie elektryczne oraz hybrydy typu plug-in odpowiadały w czerwcu za 7% sprzedaży BMW i MINI w USA.
Klienci w Stanach Zjednoczonych mają do wyboru 7 zelektryfikowanych modeli koncernu z Monachium: zeroemisyjne i3, a także PHEVy i8 (w wersji Coupé oraz Roadster), 330e, 530e, 740e, X5 xDrive 40e, jak również MINI Coopera S E Countryman ALL4. Model i3 dostępny jest ponadto w usportowionej odmianie i3s oraz jako hybryda plug-in ze spalinowym range extenderem.
Według planów, w 2018 r. BMW zamierza sprzedać na całym świecie łącznie 140 tys. samochodów z napędem elektrycznym.
press.bmwgroup.com, materiały własne